تحقیق جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب


تحقیق جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب

تحقیق-جایگاه-نام-و-نشان-تجاری-شرکت-نسبت-به-رقیببحثی که امروزه به عنوان یکی از مسائل مهم مربوط به نامگذاری تجاری مطرح شده، جایگاه یابی نام نشان تجاری است، مفهومی که رایز و تروت برای اولین بار در سال 1970 مطرح کردند.دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد